Monday, January 25, 2010

Maj har definitivt flyttat nu. Om man tittar

Maj har definitivt flyttat nu. Om man tittar in genom köksfönstret, så ser man att allt är borta förutom en köksstol. Jag undrar om Skrotis saknar henne? Jag gör det i alla fall.

Mamma åkte hem imorse. Begravningen på fredagen gick bra, det var otroligt fint sa hon. Vi hade det mysigt hela helgen. En dag så åt vi lunch på det orientaliska caféet i In-gallerian. Mamma verkar förresten gilla Tommy Nilsson. Hon spelade en cd med honom hela helgen och på hög volym. Ja, ni läste rätt, jag sa Tommy Nilsson!

Igår fyllde pappa 62 år. Vi (jag, syrran, mamma) har lagt ihop pengar så på lördagen var jag på Lagerhaus inne i stan´och köpte massor av presenter till honom. Dom har ju konkurs-utförsäljning nu. Sedan igår kväll försökte jag och mamma tillsammans, sätta upp min kökslampa. Vi höll på i säkert 1,5 timme innan vi till sist gav upp.

Idag så har jag varit på ett möte med Ingrid från Brottsofferjouren och en ung tjej som också ska jobba med Unga Boj. Vi höll till på Studieförbundet Vuxenskolan och dom hade 2 personer med på mötet också. Vi ska starta upp Unga Boj här i Sundsvall nu, det känns väldigt bra att få vara med i det arbetet.

Idag så har jag också varit på Grönborgs och skrivit protokollet från det senaste medlemsmötet. Jag blev inte helt färdig, ska dit igen på onsdag. Jag måste begära urträde från kooperativet nu, det känns både tråkigt och bra.

Tyvärr så blir det ingen teater den här veckan, allt är inställt. För många som inte kan komma på sina pass, synd det. Alla har fått brev om att vi måste tänka igenom våra prioriteringar.

Bilderna ovan är på Linda Evangelista från septembernumret av V magazine. Bilden nedan är ett gammalt skolfoto på Cindy Crawford. Längst ner ser ni de forna supermodellerna samlade på en nytagen bild. Från vänster: Amber Valetta, Christy Turlington, Linda Evangelista, Claudia Shiffer, Cindy Crawford och Naomi Cambell.



Source: junkfoodbaby.blogspot.com

No comments:

Post a Comment